Sunday, September 26, 2010

dah abis da

Dah habis baca buku Mama, saya lapar......best, aku suka.....Korang yang baca, suka tak?okla.....banyak info..pendekatan pun ok....rasa cam nak email wardina bagitau tahniah...(poyos kannn?) hahaha...ok pe,,,bagi dia semangat nanti leh tulis buku lagi....kekek...tapi aku tak tahu plak email dia...hehe...

apa nak sarapan esok ni? apa nak bagi kyra sarapan ni? hehe..kentang lenyek dengan carrot, ok tak? hehe..pastu snek plak nak bagi carrot stim letak mayonis.......hehe..aku nak kene beli cheese le buat snek untuk kyra...

malam tadi aku buat kentang lenyek dengan tomato...kyra makan.....hehe...walaupun tak abis tapi dia makan 3/4 dari hidangan..wah..hidangan hidangan....tau le baru abis baca buku pasal makanan...hehe.....

kyra tak suka sangat makan nasi ...dia suka western stail....tu yang kene bagi kentang lenyek tuu...heheh....telur kat rumah pun dah abis..harus pergi cari esok...buat telur rebus....sehari sebiji....kyra suka gak..........kyra paling suka yang kuning....aku pelik skit sebab selalu budak suka putih kan tak suka kuning....takpe takpe..yang penting makan ok........

Aku pun sekrang nak kene makan banyak banyak,,,,supaya senang di hari kemudian......

ok
tata



No comments: