Saturday, April 17, 2010

kain

Yang ditunggu akhirnya tiba.....yippie....first time beli kain dari etsy. Designer fabric. Fabric -fabric ni adalah untuk kedai baru di etsy. Sape yang belum tgk, pergi la tgk kedai saya di etsy. Klik pada banner kat sebelah kiri atas blog ni. So, kain ini adalah untuk coaster dan juga peasnt blouse yang akan di jual di etsy. Tapi akan adalah sepasang dua baju untuk kyra. Tak kan kyra takde kan.
Kain ini, aku tumpang order dengan mai okinokiyo, Mai sangat baik sebab belanja aku sekali shipping cost dari kl ke melaka. TQ mai. Semalan punya la tunggu posmen. lawak betul. Asal ada kete lalu ke moto ke mesti nak jengah punya. Pastu dah pukul 4 aku macam dah tensi la sebab aku rasa mesti tak sampai semalam kan. Sebabnya posmen kat umah aku ni kalau tak pagi, dia akan hantar dalam kol 2-3 petang. So, macam takde harapan kan.
Sekali tu dalam kol 4 lebih tetiba loceng rumah bunyi. aku macam ' eh..posmen ke'..hehe..aku ni kat tingkat atas terus lari lari buka pintu. Sekali betul. Punyala senyum melebar, sekali posmen tu cakap ngan aku yang dia penat nak kene hantrar barang untuk dua hari punya (khamis melaka cuti umum), dia kata "banyak sangat dik, penat, nak keje pun takde mood, tapi tgk muka awak terus semangat balik nak keje." aku macam..hah....over je ke excited an aku ni....hahaha....
ni, meh aku tanyang skit kain yang aku beli...lawa sangat sampai sayang nak potong....kehkeh




2 comments:

misa said...

gojes nye fabrik ni..

drool eh..

alamaya said...

misa - memang sangat gojes pun...ekek