Monday, April 19, 2010

gunting kain

malam tadi gunting kain...designer fabric tu tak sentuh lai. sebab malam tadi ingat nak gunting wat coaster sekali tu pikir macam nak pre wash plak.......so sebabkan baru terpikir, aktiviti guntung kain designer tu terhenti la kejap....weekend aku tak lekat umah sangat sebab tu yang tak tersentuh kain tu. sabtu balik umah MIL.....ahad plak anak sedara aku, dira dengan anis datang umah tuisyen dengan aku.
So, malam tadi guntung kain untuk peasant blouse. So , hari ni minta hubby antar kan umah MIL untuk jahit tepi. Aku tak de mesin jahit tepi tu yang kekadang teraral nak jahit baju..haha alasan ok...yelah sebab lepas gunting nak kene anta kedai la kan sebab nak jahit tepi...kedai plak bukannya depan umah. survey2 mesin sume 1000 keatas....lom ada bajet lai laaa....
Jumaat lepas aku cuti, so adalah aktiviti membuat pattern peasant blouse......so, dah senang la sebab dah ada pattern. Leh gunting trus takyah nak ukur sana sini lai.....
Ada banyak ni aktiviti nak buat - nak tambah koleksi coaster kat etsy, peasant blouse online untuk 14kalers, pastu dapat order bunga pahar 150.......berderet...::)...tapi kerja yang fun memang tak rasa tertekan pun...:)
ohya, kalau ada antara u all yang nak beli coaster dari saya dan rasa leceh nak beli dari etsy, sila email saya ok. Ada harga special untuk orang malaysia. Email saya di jannaah00@gmail.com
ok, gtg

No comments: