Thursday, April 15, 2010

one two three

Dua minggu lepas aku belikan kyra dvd ni.....

and semalam malam, aku test dia. Aku buka MS word, then taip 1 to 10. yippiee...kyra dah boleh kenal dan sebut one until 10....sebutan sume clear except seven....agaknya seven tu dua suku kata susah skit dia nak nyebutnya....pelat....tapi aku puas dah ..kira ok sangat la tu...i'm super happy and proud..

dvd ni banyak membantu....lagi apa yang aku buat..naik tangga kira one sampai ten..sib baik umah ada tangga..ekeke...

lagi satu, kyra ada dalam tiga buah buku pasal 123 ajek.........aku selalu kira kira dengan dia guna buku buku tu.......

Semalam juga aku test dia ABC..takut arr dia lupa kan......and she still remember each letter.....alhamdulillah......

ok..pasni step to reading plak...nampaknya ibu kene rajin balik tunjuk kan kyra flip card YBCR tu.......ni dah lama tak tunjuk..last masa holiday kat kuching......pehh..skit punya lama laa....

No comments: