Wednesday, April 21, 2010

macam macam

Tak tahu plak nak update ape. Dua tiga hari ni citer biasa2 je. Kalau ada pun yang bit important tak leh share kat sini..:). citer satu satu la ekk....

Kyra
kyra selesema dan demam. Menjangkit dengan budak2 kat rumah babysitter tu. Babysitter kyra jaga sampai 6 orang. Ramai kan. Dan semalam aku tension sangat bila tgk gigi kyra berkarat je. Babysitter tu tak gosok kan gigi kyra. Geram arr..ubat gigi yang aku bagi sampai berbulan bulan ada je lai...nak je aku tanya ' eh, ada lagi, makcik tak gosokkan gigi kyra ke?" leh? nyampah laa....so nanti malam biasanya ayah kyra akan gogok kan gigi dia......Kyra selesema sampai suara pun jadi serak..

sewing project
progress cam biasa. Memalam aku akan menjahit. mesti punya. tak skit, banyak. tak banyak ,sikit. :) dah ada macam2 idea dalam otak ni nak wat itu ini....cuma pengajarannya, kalau ngantuk atau takde mood jangan lah menjahit...ekeke.....nanti tak jadi ok....turn out jahitan tak cantik ke apa...lagi sakit hati....

kerja opis
cam biasa je..sem lama habis sem pendek pun datang. Keje cam biasa. tak de pape yang menarik pun keje ni....biasa biasa semua jadinya mendatar je.......hati je kene kuat...

lain lain
kain yang aku order dari karaku kat etsy dah sampai dah.....cantik kain dia....leh wat patwork....idea dah ada untuk kain kain tu. Tunggu untuk di jahit jela. Semua idea dalam otak aku ni semuanya berkaitan dengan patchwork.....hasil kerja patchwork sangat cantik......tu yang suka sangat buat.


No comments: