Tuesday, August 25, 2009

penangan barney

kyra tgk video -video barney dalam youtube semalam. asyik soh ulang dan ulang. videoa kat atas ni salah satu video yang menjadi tontonan umum..hahah..yeee dier paksa ayah dan ibunya tgk sekali.......kyra tgk video barney sampai tertido depan laptop aku ni hah...sebabnya aku kunun tgk sesama dier pun dah terlelap. sekali bangun 2.30 pagi tgk dier dah tido dah depan laptop.....before that 2 3 kali aku bawak dier naik atas katil nak tido kan tapi dier takmo......

lagu barney kat atas tu aku pun suka ...haha...kali pasang je youtube aku pun beriya iya la nyanyi sekali....aku ada pernah beli cd barney ni.....adalah la dalam laci cd tu......nak kene tgk balik....hahahaha....

semalam gak aku start aktiviti flash crad dengan kyra....aku lom jumpa flash card yang best.. ni jumpa yang ABC punya...Kyra tang A je die betul..means tgk dan boleh sebut tu A laa....yang lain sume out....takpe balajar la nanti...jangan paksa anak kann.....mana yang dier nak laa...as parents dier just bantu dan sokong.....chaiyokkk..aku pun takde la paksa sangat.cuma hari hari reading session tu wajib la....ABC tu selalu aku nyanyi je dengan dier......tapi yang lawaknya bila aku suruh die ikut.aku cakap one...dier balas two....aku kate one...dier jawab gak two...hahaha....two pun two la kyra.....

okla.....baru lepas sahur tadi...ni nak gosok baju....lepas subuh tak leh tido balik nanti aku bangun pukul 9...waakaka....

semalam EL sebab kyra demam....sian kyra......ni kes menjangkit dengan ayah ni......semalam dok umah wat bunga......best best......sampel bunga dah siap tak deco belum lagi...hari ni lepas balik kerja sambung laaa......

aku ngantuk la hari ni sebab malam tadi asyik jaga..kyra demam kan...dengan mamai mamai tuam dier.....hiii....ibu tak kisah la...asal kan kyra baik cepat okkkk.......

No comments: