Sunday, August 23, 2009

selamat berpuasa

hari ni dah dua hari kita puasa....so setakat dua hari ni belum miss lagi bangun sahur...sangat melampaula awal awal dah kesiangan kan......last ye ada la beberapa kali aku miss sahur sebab tak terkejut....dalam 5 hari kut....ooo.....sangat letih masa tu sebab kyra full breastfeed....sekarang pun kyra still breastfeed cuma tak full lagi laa.....

aku nak wish selamat berpuasa la kepada semua yang sudi membaca blog ini walaupun ni dah hari kedua.....takpe kannn...

oo..tahun ni pun rasa tak leh jalan raya sakan sebab H1N1 kann...tahun lepas pun raya kat hospital....hmmm last year kyra admit ward sebab demam kuat.....tiga hari beraya di hospital......

hari ni ahad so esok isnin.....wooo..isnin yang mandom.....busan plak nak keje esok.....taklela...keje manyak nak kene settle........ada keje nak kene summit minggu depan......

aku still in progress dalam misi menjahit baju kurung....hari ni dah siap gunting kain........then untuk leesyacreative lak...nak kene buat sample bunga pahar....customer request bunga lily..aku tak de sample..so aku wat sample dulu la , kalau customer suka dan setuju harga baru leh proceed....hmmm..harapnya suka la lily yee....yee...customer yang minta sample bunga lily tu namanya lily juga.....:)

No comments: