Wednesday, June 10, 2009

ada cerita tak de gamba

lama gilos tak update...leceh skit nak update dengan aman kene tunggu sang puteri tu tidur dulu. kalau tidak aku nak tapi die sibuk nak tekan tekan keyboard juga...aku on laptop joget joget pastu bising bising sebab nak soh aku pasang youtube lagu ABC tau tah pape lagu yang boleh di buka..takde pun dier tak bagi aku ngadap laptop soh main dengan dier sajekk....huhu....
 
31 mei haritu gi kl kenduri kawin sepupu...gamba kat umah tak leh update ...pastu 5 dan 6 jun hari tu adik ipar aku selamat bernikah dengan gadis idaman kalbunya....hii...gamba pun nanti update..sebenarnya malam tadi nak update tapi tiba tiba kyra terjaga (dari kol 8 dah tido)..pastu macam mana aku nak edit edit gamba segala kan..aku pun tidur la juga sebab nak soh kyra tido...borink ar entry tak de gambau
 
ohya makam tadi dress kyra untuk majlis kawin adik ipar dah siap..tinggal nak touch up lagi skit...akupun tak tahu lawa ke tak....tapi payah gile nak jahit guna satin ni...berapa kali buka tetas cantuk balik...naik tensi aku...ooo ni yang membuatkan aku lebih senang jahit guna cotton sajek.....
 
 

No comments: