Friday, May 08, 2009

hari tensi

hari ni mood macam tsunami je...haha..

bermula dengan project bunga yang masih dalam pembikinan..ada progress...leh siap minggu ni insyaAllah..proses mencelup tinggal skit...skit bagi aku tau.....

emm..opis lak...aku busy siapkan carry mark student aku...sibuk nak menanda ujian ujian dan kuiz yang belum tertanda. sibuk buat benda ni sampai kerja buat surat aku tak layan pun sampai kene sound dengan orang opis....yelah kak...sound sound la....saya kena la siap kan benda yang saya rasa lebih penting.....paper aku lak next week...kang tak siap siapa nak jawab???aku juga kan...terasa memang la terasa kan...tapi biar la.....

kyra la....hmmm...selesema dan demam skit. ni sume sebab menjangkit dengan budak lain yang babysitter aku jaga tu...last week bila babysitter aku kate yang ada budak kat situ demam..aku dah risau......makcik nipun aku tension dah tahu budak demam dier kalo makan ke minum ke dier bagi je share..senangla nak menjangkit.....pastu semalam masa amek kyra makcik tu bagitau baby yang dier jaga tu kene campak....lor...pastu kan ke campak tu leh menjangkit.....tensi tau..mak budak tu pun satu. yang dah tahu anak demam campak yang boleh menjangkit...jangan la hantar kat babysitter....kan ke leh nyusahkan orang lain....aku memang geram je...

aku ni kalau anak tak sihat je mula la gelabah...sebab kyra ni kalau demam, demam dier boleh naik tinggi sangat.......even dah bagi ubat pun.....aku ni kan emo skit...mula la tak keruan.....

so esok jumaat aku coti....haha...isnin pon coti.....nak jaga kyra sebab tak nak anta kat babysitter dengan nak wat bunga la.....aku nak amek gamba work in progress bunga tu tapi camera aku adik aku yang terchenta tu pinjam sebab dia nak bersuka ria kat tioman....hmmm...so entry entry akan datang ni tak de le pape gambo

ni gamba lama kyra...tak ingat la masa ni berapa bulan.....lom setahun ni..

project jahit menjahit serta craft perlu dihentikan buat sementara waktu walaupun tangan aku amat merindui nak memegang mesin jahit ku itu...well...utama yang penting ok...dah ada beberapa project dalam senarai ni....tunggu masa sesuai saje la....

3 comments:

Marsha~ said...

kyra dah jalan blom?

alamaya said...

marsha - belom lagi....huahauahaua....dier nak jalan nak pegang tangan orang lain...lepas sebelah ok..lepas dua dua dier trus duduk..tapi takpela...tunggu jela...sebab toddler jalan dari 12-18 month..so kyra still have 3 month...:)

Anonymous said...

kamera kat adek yg 'TERCHENTA'???
ooo...ok...cam x eklas je CHENTA ko tu..
n upenye ko mcm menderite la sbnrnye aku pnjam kamera....
now i know.....