Tuesday, May 05, 2009

kyra dan bunga..ohh dan movie juga

semalam aku EL..el sebab buat bunga..hikhik...jangan bagitahu bos aku tau..haha
tapi nya aku el tak antar kyra gier umah babysitter...hmmm so project bunga hanya boleh di buat di kala anak dara itu sedang beradu saje....masa pagi dier tido aku sambung bentuk kan dawai kelopak...dah siap..dalam masa dua hari siap 1500 kelopak bunga...hahah....nak sambung celup kyra dah bangu plak....masa dier jaga aku try la nak celup bunga pastu dier amek kelopak yang aku baru je celup tu dier pegang...rosak la kelopak dip tu.kene basuh tangan plak sebab dah kene dip....pastu dier amek thinner dip dier main main..sekali kene tangan....pergi lagi basuh tangan dier lagi...jap lagi dier main dengan cecair dip kat tutup bekas dip tu...basuh lagi tangan dier...pastu dier main thinner lagi...pastu dier panjat kerusi nak kaco aku bunga kelopak bunga yang aku baru celup...pastu dier teraburkan dawai aku.....arghhhh...aku naik angin betul ..
aku jentik tangan dier...dier nak pukul aku balik..bleyyy...aku pukul kaki dier...dier skit pun tak nangis...eiii geram tolll.....
pastu dah petang aku pun bawak die naik atas nak tidur kan...last last aku yang tido..hampehhh....aku terjaga sebab dier nangis terkepit lagi....ala skit je......pas tu aku tidokan...baru la dier tido......then baru dapat buat bunga...
kesimpulannya kalau nak wat bunga tak leh berdua je dengan kyra....die kecik lagi...tak reti mana yang boleh main mana yang tak..kalau marah pun dier tak lut pun.....no heart feeling...hahaha...dier buat je lagi perangai.....pastu bila tgk anak tidur alahai kesian la pulak......
bila malam aku kunun merajuk ngan sayang sebab tak mo bawak aku gi pasar malam beli nasi kerabu yang sedap giler tu.......so tak wat aktiviti bunga cuma bancuh je dip dengan thinner tu...dip ni kejep nau dah pekat laa....
aku pun tgk dvd...cerita falling in love...cerita dah lama ni.....nyampah pulak aku tgk citer tu..nanti aku review skit...aku tgk citer ni sayang plak tgh meeting dengan orang yang dier wat part time tu.....call meeting.....
pastu aku habiskan pizza yang beli tengah hari tu...then aku lapar lagi soh sayang beli kan aku makanan.....hihi....
tidur kan kyra...aku tidur sekali...pukul 2.30 pagi aku bangun sambung wat bunga....sampai 3.30....pastu tido..

ni citer yang aku tgk semalam...nyampah sangat sebab derang ni dah kawin tapinya jatuh cinta antara satu sama lain....masalahnya mariage derang takde masalah pun bahagia jekk....yang robert de niro tu dah ada anak da...gatal la sangat..hari hari cam tak keruan sebab nak naik train sebab nak jumpa....derang kenal sebab naik satu train nak g kerja.......then borak borak......makan makan.....pastu jatuh cinta.....sakit hati tol aku tgk......bila dah jatuh cinta tu skit pun tak ingat kat anak bini ke suami ke.....apa la....kejam kejam......pastu derang separate sebab frank (robert de niro) kene tukar tempat kerja...dalam masa setahun tak jumpa tapinya memasing dah bercerai...at last happy ending la untuk derang ...untuk derang okkk...hahaha...nyampah...nyampah tol cerita curang curang ni...buat aku ngeri je.......
 

No comments: