Monday, May 11, 2009

hampir siap.....

esok kene kerja..huhu...setelah 4 hari bermalas malasan berhempas pulas membuat bunga di rumah. ohya jumaat dan isnin aku cuti....sangat best duduk rumah...sampai membuatkan aku berangan angan seketika menjadi WAHM..Kertas ujian student yang aku bawak balik tak sempat pun tanda. esok aku siap kan kat opis jela...

bungaa dah half way...ehh lebih dari half dah...da banyak....hmm bayang kan buat bunga bersama kanak kanak bawah umur ni....ni jap lagi nak sampung cantumkan kelopak jadikan bunga...150 je lagi...bunga yang dah complete 60 siap tinggal 40 lagi....skit je lagi..bunga pahar ni esok atau lusa atau paling lewat khamis siap la.....pastu aku nak wat bunga pahar ros pulak.ni nak 50 je.....pastu buat yang simple je.daun pun aku beli yang dah siap punya tak yah nak bentuk dawai. nak celup bagai...huhu..pastu riben aku ikat jeee.....ecece....so harapnya sebelum aku kursus kat PD projek bunga bunga ni dah siap la

aku nak amek gamba bunga yang dah siap..tapinyakan aku dah kate kamera aku adik aku pinjam...amek pakai enset tak best laaa.....

okla..aku nak solat pastu nak sambung buat bunga lagi....oooo bila la aku bule menjahit ni.....i miss my serger already......

No comments: