Friday, September 12, 2008

perangai

kyra sekarang ni makin banyak cerita laa....adeke dier boleh takmo kat ayah die.pantang nampak aku gerak skit dia akan nangis macam kene dera. sudahnya aku nak buat keje ke, nak solat ke, nak mandi ke, nak masuk toilet ke sume nye payah....ntah nape tah angin dier.....pastu boleh tak nak nyusu sambil menyiarap..adeh keee?? dah tu beli mainan dier, dier tak heranpun nak main kalau main pun main dengan stripy(nama toys dier) jee...dah tu nak main benda yang tak bule main punyala...enset aku la...benang laa..meja la...pinggan laa...karpet laa....nak masuk mulut lak tu....aduss.....
bila aku marah dier nanti dier senyum pulak..ada sekali tu siap lentok lentok kan kepala kat aku..hiii...cair la pulak ibu ni......muuahh sayang aleeysya khaeyrah

No comments: