Saturday, September 13, 2008

baju raya kyra

tadi aku ajak sayang gi beli baju raya....huhu..tahun ni cam tahun lepas la.aku beli baju yang dah siap jek...aku malas nak tempah tempah...dah tu dapat baju aku jekk 2 pasang, baju sayang aku tak kenan la pulak..pastu g Mahkota Parade sebab nak beli baju kyra...sampai sana nak carik parking skit punya susah. pastu truss gi kat World Of Cartoon..aku serbu kat tempat yang ada less 50% jekk..huhu...pastu singgah pulak parkson beli lagi baju kyra....asyik asyik baju kyra....hihi....ni tadi aku kemas kemas baju dier kira kira dier ada 10 pasang baju raya.....campur dengan baju yang aku beli masa jcard day tu....pastu campur masa g sogo tu hari...hmmm bila masala anak daa aku nak pakai sume baju tuu....

semalam g tesco g beli kotak nak letak barang barang bunga aku.baru la nampak skit teraturnya....ni main sumbat je sume kat kotak kecik.bila nak pakai habis punggah sume barang. tadi pulak aku nak g bunga raya beli kain stokin bule lupa pulak...tahpape....

barang bunga dalam kotak baru

No comments: