Tuesday, August 05, 2008

knitting

uhsss...lamanye tak posting kat cni..bukan apa aku lebih banyak baca orang lain punya blog dan aku sekarang tgh survey survey pasal something laaa...haaahaa...cerita pasal interest kan...aku ni memang selalu sangat la minat nak buat tu minat nak buat ni tapi bak kata kak ina..hangat hangat je tuu,..kihkih..lately ni aku macam terjatuh minat pulak nak blaja pasal knitting...korang tahu tak yang kait guna 2 jarum tu..eceeee..satu jarum pun setakat tahu buat tali air jee......heee ...pastu aku ended up dengan membeli buku dan zine untuk blaja buat knitting ni tapi kan jarum ngan yarn tak bli lagi laaa....camne nak blajar ni...korangkan doa doakan la aku buat dengan sungguh sungguh ehhh sebab kan sian kat hubby aku setiap aku aku kata nak buat pape mesti die encourage aku...siap belikan buku la majalah la....bahan bahan laaa untuk aku buat tapi kan aku buat skit pastu aku tinggal ..teruk kan aku,....masa gile nak blajar manik tu aku buat la juga kan manik untuk baju raya aku...heee cantik tau ...tapi scrapbook aku langsung tak sentuh lagi..bahan dah ada ni ..bila la aku nak mengcreativekan minda aku ni.....

tadi aku ada bengkel kat utm .kali ni aku ajak sayang sbb kan aku ni breastfeed aku malas nak ikut bas sebab mesti balik lambat ....so ajak lah sayang.....actually slot aku habis kol 4.30 (sian sayang tunggu aku)..tapikan aku berjaya memujuk en shafie tu untuk habiskan slot cepat..hahah dapatlah aku siap cepat dan bersiap siap untuk ke sogo......kitaong ni jarang gile lah naik ke kl ni  so jalan kat kl ni memang la tak reti....tapikan sib baik sayang aku ni peka orangnya....we all tak sesatpun ..hahaha...bangga la skit kan sebabnya kitaorang ni memang buta skit jalan kat kl...sampai sogo aku beli 2  enbag....best sangat..pastu pulu beli baju kyra...huahuaaa....best skit shopping kat sogo sebab banyak choice laaa..kalo kat jusco melaka alahai ciput je baju baby dier.....so sampai melaka tadi dalam kol 6 la gitu ..amek kyra kat umah mak then balikkkk...oya kat sogo tadi aku beli zine untuk craft..hahhaaa..sejak kahwin ngan orang seni ni aku pun terikut ikut la nak jadi insan berseni......heeeee

No comments: