Tuesday, July 22, 2008

cuti + apple puree

semalam aku telah mencutikan diri aku dengan jayanya..hahaha...aku cuti tapi kyra aku antar bs jugak...sebabnya aku cadang nak kemaskan kotak kotak kat bilik bawah dengan bilik atas. tapinya baju aku banyak kat luar lagi...sebabnya...i need a new wardrobeee!!!! hmm....takpe takpe sabar lah dulu...kumpul duit banyak skit bule lah beli yang paling besar pastu takyah lah nak pikir lagi pasal nak simpan baju baju ni....malamnya konon nak g tesco tapi tak jadi sebab dah malam sangat pulak..kyra pulak sekarang ni tidurpun dah lambat..tak macam dulu lagi...
apple puree
hah ..ni nak citer pasal new solid food kyra..semalam petang aku ada kat umah mak..tetibakan bila nak buatkan kyra punya food aku tgk ubi kentang mak dah habis..aisey...aku buka peti ais nampak ada epal..waa...bule lah wat puree ni..hihi....so apa lagi, i start boil that apple until tender..blend...try lah bagi...tahu tak?? kyra tak sukeeeee laaa...dier makan pastu tu buat muka geli geli...then dier luah kan bagi..takmo..hmm..anak ibu tak suka apple la...so aku bagi skit je sebab dier takmo...tipon ayah soh beli ubi kentang....hmm ubi kentang ngan carrot juga yang dier nak makan......

No comments: