Tuesday, December 19, 2006

rasa bangga???

hari sabtu yang lepas dan baru je tadi ni aku dapat mesej dari student aku...mesej yang boleh membuatkan aku tersenyum...senyum bangga...mungkin..senyum syukur...senyum puas hati..die ada satu perasaan yang membuatkan aku rasa amat dihargai...
walaupun itu satu mesej yang mungkin tak de makna pada orang lain..
student aku ni derang da abis blaja semester ni....aku penah ajar derang masa derang sem 3 ngan 4....antara batch yang aku enjoy...dan pada aku bukan aku saja yang telah memberikan ilmu pada derang tapi derang juga banyak memberikan aku pengajaran yang amat bermakna...
menurunkan ilmu pada orang lain sebenarnya memberikan satu nikmat yang amat besar...
dan ia mestila dilakukan dengan penuh keikhlasan.....
sharizul - saya nak ucap terima kasih kat cik selama menjadi mentor saya...segala jasa cik saya hargai...salam maju jaya cik....
halimatunakma - cik, saya nak ucapkan terima kasih pada cik untuk segala tunjuk ajar cik..doakan saya...
dan sekarang terfikir pulak...kenapalah aku tak pernah luangkan masa untuk mengucapkan terima kasih kepada lecturer aku dulu......hmm...sekurang kurangnya aku boleh membuatkan mereka rasa dihargai....
serius beb...best betul perasaan tuu....

No comments: