Tuesday, December 19, 2006

hujan

da tiga hari melaka hujan..hujan yang berterusan jee tapi tak da la lebat sangat..tapii sejuuukkk...buka air paip pun rasa cam air kat air terjun...aku ni da la tak banyak lemak..huhuhu..hujan hujan ni malas je rasa..rasa nak relekss jee..hehehe..pemalas...kete aku pun asyik mandi hujan je laa...baju baju pun banyak tak kering..masa masa ni la baju yang jarang giler pakai di pakainya juga.......tapi aku paling suka hujan...rasa besstt jee....sebab aku ni tak tahan panas skitt.....
petang ni nak gi kedai mak andam...nak confirm pekej ngan nak confirm baju sekali....pastu ingat nak survey baju melayu sekali..pastu kalo la sempat nak singgah bunga raya nak beli kipas untuk cenderahati special guest...hari ni aku cuti tu yang bule jalan jalan..
tadi aku masak lauk asam pedas ikan tenggiri..sayur kacang goreng....sedaapppnya..anak sape la yang masak ...huhu

No comments: