Tuesday, July 11, 2006

Cerita berus gigi

Malam tadi aku naik angin pasal berus gigi aku ada orang lain yang guna. Aku memang pantang tok nenek la kalo ada orang cuba cuba nak pakai berus gigi aku. memula tu berus gigi aku warna merah...kakak aku terguna...aku beli lain..pastu lama gak aku pakai la..tak de orang dok kebas...few week ago..aku tgk da ada orang guna..aku rasa tak yot mesti epol..dua anak buah aku yang asal kan boleh je tu....
then aku pun beli la baru....yang terbaru ni pun ada ORANG PAKAI...huhu...geram geram....aku tanya sape pakai...anisa jawab dier pakai..kakak dier bagi (yot)..ceh...ni berapa kali nak tuka berus gigi ni......memang la anak buah aku ni......main sebat je.......
ni petang ni aku nak beli yang baru. Lepas ni sapa sapa yang pakai.......aku Flying kick sekali.....ceh

No comments: