Thursday, July 13, 2006

apala nasib....

kalo aku cakap semalam dan hari ni hari malang aku bunyi nya macam melampau la. Seolah olah tidak redha dengan qada dan qadar Allah. Mungkin kalo aku cakap semalam dan hari ni hari dugaan bertimpa timpa untuk aku lebih sesuai la kut bunyi nya.
Tension aku....sampai sekarang tak hilang bad mood aku. ntah kenapa. tapi fikir balik semuanya memang salah aku pun.
semalam nota modul aku hilang. silap aku..salah save....salah copy...haha..nama je blaja tinggi tinggi....guna word dari sekolah menengah tapi pasal save pun boleh silap....nak marah kang...diri sendiri yang kene....tapi yang tak syok tu. orang keliling dok gelak kan....aku ni tension tau..sampai nangis2...banyangkan aku nak kene buat balik dari bab 1 yang semuanya ada 15 bab....mahu tak meraung.. nak mula balik pun aku tade mood.....next 2 week aku da mula kelas...kene juga settle dalam masa terdekat ni...
pagi tadi pulak...da la lambat nak g opis...kunci kete aku pulak yang hilang....aduhai...puas la aku cari tapi tak jumpa juga....pagi pagi angin da naik da.....nasib baik ada kete kak yah(salah dier laa kunci aku hilang)
dan...baru je ni....aku call library....orang library tu kate aku ada buku tak pulang dan akan di denda hampir RM 50....aduhai.....
nak marah sape ni agaknya.......
tensionnya aku......nampak muka bule senyum tapi hati panas membara je......AKU YANG TAK DE MOOD....!!!!!!!

No comments: