Sunday, July 09, 2006

payah nya rasa nak memenuhi kehendak semua orang....macam mana la nak penuhi apa yang orang lain inginkan kalo diri sendiri tak mampu....
macam aku juga...kalo bule aku nak sumenya berjalan atau terjadi seperti apa yang aku mahu....aku mahukan semuanya berlaku dengan apa yang aku hendak kan sebenarnya. Tapi mana bole....aku sendiri kene terima keadaan tak akan sama dengan apa yang aku mahu. aku sendiri kene ingat yang apa yang aku nak tak semesti aku akan dapat...
sebabnya...mana ada benda yang sempurna....kecuali Allah..
tapi manusia ada sifat tak berpuas hati...sentiasa menginginkan yang sempurna...yang terbaik...sentiasa memikirkan yang orang lain perlu jadi seperti yang di fikirkan.....
bukan kah itu sesuatu yang mementingkan diri......
mungkin juga....tapi semua orangpun ada alasan yang tersendiri mengapa dan kenapa mereka begitu....huhu...
*cerita di atas tidak ada kene mengena pada mereka yang masih hidup atau telah meninggal dunia...*hee*

No comments: