Tuesday, August 31, 2010

peasant top

yeay..berjaya jahit peasant top untuk kyra hari ni. Ada beza skit dengan peasant sebelum ni sebab aku tambahkan getah kat bahagian bawah baju. Nampak okay saje bila kyra gaya kan. Camera plak takde...kat rumah mak so tak dapat amek gamba, nanti esok la baru gi amek then baru leh capture baju tu......so, senang hati skit sebab dah dapat jahit dua skirt dan satu top. tinggal nak jahit dress je satu pastu kalau ada masa jahit top lagi satu..
eh eh...macam terlupa plak yang baju kurung kyra lom jahit..ekeke..ok ok lepas ni adalah misi menjahit baju kurung raya sebanyak dua pasang. Tadi gi kamdar, gi beli kain.....aku pilih kain crepe untuk kyra...ok tak? lom cuba gunting or jahit so tak tahu la camne. memula ingat nak beli kain cotton...tapi cam alahai warna tak semeriah plak..nak beli designer fabric cam dah lambat gile kan...ekeke...so ok sajek laa....kalau susah kene le sabar.....raya next week, sempat ke...kekeek...sempatkan la wahai jannah oiii....
tadi juga berjaya berbuka puasa di rumah mak mentua..ekeke...aku apa lagi , bawak sata saje la gi rumah mak..sata pakcik ni memang sedap laa......mak mentua masak nasik lemak...sedap dan saya makan sampai nak pecah perut....ekekekee....
lepas berbuka suma, ingat nak gi taman cempaka la nak cari selai baju kurung untuk diri sendiri tapi mak aiii...tak kuasa la plak sebab kete jammed macam nak apa..nak kene plak parking jauh2..kuasa la aku so cancel trus balik, masak nasik dan mengadap netbook....ekeke
okla...time to sleep la...esok nak bangun sahur wei...hehehe.....

No comments: