Tuesday, March 16, 2010

model kyra

mari kita layan sesi photography bersama kyra. gamba ni masa gi playground kat stadium tun fatimah dengan tepi laut dekat eye on malaysia tu. dan gambar masa kat taman seribu bunga. tempat memacam. every weekend biasanya kitaorang kan cuba bawak kyra jalan2 kat taman. bawak dia gi playground ke....yang penting dia suka sebab boleh jalan sana sini dan main puas puas. kalau gie playground selalunya end up dengan dia nangis sebab dia takmo balik....uwaa...huhu...tapi nangis tak lama la.....cuma ada satu kali tu ngamuk segala bagai...sampai tido bangun balik ngamuk gak..so pujuk dengan vitagen..baru jalan....
akhir bulan ni kyra dua tahun dua bulan. kejap aje.........
sekarang ni aku tengah ajar die number..tadi aku perhatikan dia..dia tgh baca nombor kat jam ikan mainan yg aku beli...masa tu dia sebut eight, nine, ten...hehe...pastu aku tanya balik..haramm takmo cakap....hmmm...takpela..kate jangan paksa kan..ekeke....okla...aku nak try sambung menulis....by










No comments: