Thursday, February 11, 2010

i'm happy mother

i'm so happy and proud mother.....kyra dah kenal sume huruf ABC....cuma ada masalah skit dengan sebutan untuk huruf Q dan W..yang lain dah pass.....bestnyee............

dan kyra juga dah boleh baca beberapa perkataan hasil dari pada video YBCR dan flip card YBCR such as chin, eye, toes, baby, mouth, arms, ear......hihi.....

aku biasa ajar kyra bila dier nak atau minat..kalau time dier takde mood tu aku biar je walaupun kekadand rasa cam nak paksa je....hehe..tapi sabar...misi nya cuma nak bagi minat bukan nak soh jadi pandai kan.....so tak pe pelan pelan aje....

lagi satu aku selalu pasang cd..sebab aku dengan hubby tak berapa heran dengan tv so tak kisah kalau kyra nak tgk lelama...

nanti aku amek gamba koleksi cd yang kyra ada.....pada aku tgk tv tak pe..janji rancangan nye perlu membina minda skit........hehe..

ohh..ok...happy happy......



No comments: