Friday, December 04, 2009

dip vs stokin

aku penant penat taip tadi tetiba hilang plak.. ni la mengongnya pc kat opis nya....
ok ok...sebab nya aku ni penyabar kan...so aku taip la sekali lagi okkkk....

nak citer pasal bunga dip vs bunga stokin. mana satu yang lebih mudah....:)macam aku kan kalau tengah buat bunga dip mesti pikir buat bunga stokin lagi mudah. then bila buat bunga stokin plak..ehh..bunga dip pulah lagi mudah...so ..which one

pada aku dua dua ada time rumit dan ada time mudah...contoh kan kalau buat bunga stokin yang leceh amat time nak balutkan stokin pada kelopak bunga. nak ikat dengan benang patu nak gunting bagai kaian stokin lebihan tu. tapi bestnya bunga stokin ni adalah kita still boleh bentuk kan kelopak bunga tu selepas kita balutkan stokin tu..

dip pulak kan...yang mudahnya senang je kejap dah siap satu kelopak..sebab celup je..dah siapp satu kelopak..celup lagi siappp....tapi lecehnya pasal dip ni adalah kelopak dier kene bentuk kan betul betul dulu kelopak sebelum celup plus tangan wajib kotor bagai...hehe.....dan buat dip kene setempat tak leh pindah pindah..plus dip ni ada syarat2 tak leh langgar kalau tak tak jadikk....

so mana satu yang aku suka....dua dua pun suka...i'm enjoy with what i'm doing...buat biz kenalah gumbira kan...

after finish all bunga order, i will proceed for new project....:) tak sabar ok....:)

ok tata.....

No comments: