Tuesday, December 08, 2009

best achievement and sad story

what is your best achievement in your life? semua orang mesti ada benda yang dier rasa best dier dah dapat capai sepanjang hidup kan. ni nak share my best thing in my life. my best achievement in my life is :

-do a right decision to marry with my bf (now is hubby)
--give a birth of kyra ---> the best thing
--still breastfeed kyra unil now and will continue --->until second pregnancy kut...hua hua
-working and doing business
-be a lecturer as want i dream when I was at university-->walaupun kat kolej anak negeri sajek...heee
-bought DSLR..hehehe

haha..enough for now kut....yang lelain tu simpan sendiri.......:)

dan the sad story is.....pekerja indonesia yang tempat aku selalu beli barang barang untuk leesyacreative tu dah nak balik kampung laaa...
asal nak sedih lak kannnn....hehe..sebabnya aku ni asal gie kedai tu je mesti carik budak ni sebab

-dier sangat rajin layan aku
-dier selalu bagi aku barang barang free skit dalam dua tiga empat lima barang...hahaha(tanpa tauke tahu ok)
-dier selalu bagi murah..murah murah.....dengan pekerja lain jangan harap laaa

pastu isnin hari tu aku gie kedai sebab nak beli dawai gold yang dah tersalah beli tu, dier pun bagitau la aku yang die nak balik jawa januari ni...alahai sedih sedih....

nanti dalam next week aku nak gi kedai tu lagi nak cari stand untuk hand bouquet..nanti aku amek gamba dier...hee..buat kenang kenangan......

No comments: