Wednesday, September 16, 2009

sewing for raya...

ok...here i present...baju raya kyra..hii...atas tu warna merah baju kurung then bawa tu gown yang aku tukar jadi top sajek.....top ni nanti pakai dengan jeans....cantik..dah try dah kat kyra....tapi top tu lepas sahur tadi aku tambah skit kain kat leher tu......nanti kalau kyra pakai baju ni aku amek gamba laa....lepas sahur tadi juga aku jahit skirt kyra.....dah siap dah cuma finishing je belum.......hari ni siap laa...pastu jahit lagi sehelai skirt....top ada lagi satu...tapi top tu tak tahu la nak jahit sebelum raya ke selepas....hahahaha.....kalau sempat ok laa....ok.....


2 comments:

okinokiyo said...

jannahh cantekkkkkkkkkk

alamaya said...

mai- tq tq..nanti malam nak tunjuk skirt plak..ekeke