Friday, July 24, 2009

tombol

memang rasa tak best sangat pagi ni. sebabnya aku telah menyebabkan anak kunci terlekat kat tombol pintu rumah. key tu leh stuck.pusing kiri kanan pun tak leh apatah lagi nak cabut.....dan benda tu menyebabkan akau lambat ke office hari ni. benda tu juga menyebabkan gado gado skit dengan hubby. aku cam rasa tension sebab dah la lambat pintu wat hal..kang malam balik nak masuk umah camne plak....pastu salah aku kan..rasa cam bengang kat diri sendiri....betul la my hubby kater ' yang marah marah ni nape...salah saya ke??" yelah memangnya salah aku......tu yang lagi bengang tu.....so maybe kalau tak le kene la ganti jek dengan tombol baru....maybe lunch hour ni balik umah dengan my father gie tgk and try cari solution.....tula dier..nak cepat jadi lambat .......

No comments: