Wednesday, December 17, 2008

update 2

nak citer pasal leesyacreative...my bunga business laa....sekarang ni tgh buat order untuk my first customer...hihihi...rasa sangat seronok..see, aku launch kan leesyacreative pada 12 oktober..and now i get my first customer....huhu..korang mesti kate lambatnya baru dapat pelanggan...heloo..ni business online tau..bak kate mai okinokiyo business online ni lembab macam mak nenek skit ....hahaha....yelah, kita bukan ada kedai di alam nyatakan...kalau pasal orang tanya tu memang banyakkkk laa...tanya harga...tanya tu tanya ni...tapi jadinya belum tentu laa...well..adatla business kann......tapi insyaAllah lepas ni moga murah rezeki kami sekeluarga...yess,,this is family business sebab sayang dan kyra sama sama tolong aku...hii..kyra tolong? memang la...dier tolong bagi semangat kat aku pastu dier sama sama doa dengan aku setiap kali ontheway nak anta dier g umah babysitter......nanti aku cakap ngan dier...'kyra, meh doa dengan ibu....bismillahirahmanirahim....ya Allah ya tuhan ku.....lindungila kami sekeluarga........bla bla bla...hiii' 

sekarang leesyacreative ada promosi tau....untuk bunga pahar dip...:)...untuk yang tak tahu, leesyacreative menerima tempahan seperti bunga pahar, bunga dulang, corsage, bunga tangan....daripada dip dan stokin.......all reader....doakan la business ni bertambah maju...amin..ni bagi preview skit...nak tgk lebih g la leesyacreative nyer blog ehhh...




No comments: