Wednesday, December 17, 2008

update 1

salam...

huh..lama betul aku tak update ekkk.....ada macam macam benda nak cerita tapi tak tercerita kat sini la...so hari ni aku try la mengupdate...

ahad lepas...lepas punya lepas tau...hahah kitaorang pergi ke taman buaya kat melaka ni hah..tujuan utama nya bukan nak tgk buaya pun..hahaha..tapinya nak pegi taman permainan air kat sana. Baru buka tau..wa...ni kita aku promote la ni...taman permainan air kat taman buaya...untuk dewasa masuk rm10, untuk kekanak rm7..untuk baby macam kyra...huhu..free sajekkk.....untuk tujuan pergi ke taman pemainan air ni aku telah membelikan kyra swimming suit yang bersaiz s.....triump gitu..ibu pun tak pakai triump tau kyra...:)...

so, ahad tu pegi pergila..pergi sekali ngan kak yah sefamily, eda dan dua orang anak angah yang masa tu ada bercuti kat umah nenek dier aka mak aku la....hii.....kyra sangat suka bila masuk dalam pool tu...aku belikan dier pelampung yang leh duduk tu kan....dier siap goyang goyangkan kaki dier...konun nak berenang la....hihi....pastu jerit jerit suka....waaa...seronok la aku ngan ayah dier melayan dier sajek...kitaorang kat situ dalam 2 jam dah laa...pastu balik.....kulit kyra trus gelap...hahah..kulit anak aku tu tak tahan kene panas matahari ler....aku ada amek video..nanti la aku upload dulu kat youtube sebabnya kat sini asyik tak boleh jee......







No comments: