Sunday, November 02, 2008

mari goyangkan badan

sabtu ni tak wat pape pun...aku buat satu lagi koleksi untuk leesyacreative. bunga dulang from dip..nanti la baru upload..bangun pagi nak gi makan kacang phol tapi nya aku ni gi lipat kain la..soh sayang vakum rumahla...bukak kan cd untuk kyra laa....tup tup lengah lengah sangat kyra pun tido...hmm...so kene la tunggu dier bangun baru leh g makan.....pastukan cam dah lambat sangat then tak jadi g makan kacang phol sebab jauh skit dari umahkan...trus tuka plan g ayamas makan nasi ayam......pastu trus g umah MIL...sekali my mil and also fil sume takde umah...tapinya adalah bila, wan ngan idek...so akupun lepak la....dalam kol 1 kut baru sume sume balik....kyra cam biasa....meragam la sebab tak cukup tido(sebab tadi ibu tak tunggu pun kyra bangun, ibu kejut kan..hahaha) pastu akupun tido kan dier dengan aku aku pun tertido....
dalam kol 3 akupun balik tapi singgah beli majalah pesona pengantin sebab bulan ni ada edisi untuk bunga telur....beli sebab nak tgk versi versi baru sajekk....okla..worth it gak..
pagi tadi masa aku pasangkan cd lagu lagu kat kyra...dier excited sangat tgk tv sambil goyang goyangkan badan dier..haha...lawak jekk....ni aku amek video ni...oo..tolong abaikan umah ku yang bersepah..dan tv ku yang berada di atas lantai ituuu..kuikuikui
video

1 comment:

fandi said...

mana video nya ek?