Wednesday, November 19, 2008

kisah itu dan kisah ini

hai..dahla.Tak payah lahnak mengharap lagi. Dari pagi akumengharap tapinya cam sia sia sajek..takpelah, tak de rezeki kat sini ada la rezeki kat tempat lain. mungkin rezeki tulagi besardari yang ini..Aminn.....banyak to dugaan rasaya..but pleaseeee....don't give up okay...

aku tengah tunggu kelas pukul 4 ni.....tapi aku tak wat kelas, aku wat ujian.....soalan dah siap dah ni atas meja aku. oh ya..tadi aku baca blog pasal arwah baby zulaikha tu..kalau korang tak tahu boleh baca kat sini. tapinyakan, aku baru baca separuh saje aku dah give up da....tak sanggup rasa nak teruskan baca.....tetiba je dada tu rasa sarat sangat...ingat kat kyra kat babysitter....tapinya aku sangka baik je kat bs kyra tu sebab so far aku tgk dier jaga kyra okla.....ada skit tak puas hati aku buat buat tak pandang laa....bende kecik tapi..yelah kita ni mak mak kann.....hati tu lain skit....apa pun aku harap ibu kepada arwah zulaikha ni sabar dan tabah.......dugaan amat besar tu...aku tgk tgk gambar arwah pun aku dah sebak.....takpe..syurga dah tentu ganjaran untuk die....

2 comments:

Ms.Lilies said...

saya pernah baca psl arwah ni..sedih giler...hope ur doter will always safe n sound dgn ur bs..Aminnn

QiStinA's said...

tq jannah sbb letak link arwah tu... dpt gak saya baca.. n mintak izin empunya blog utk linkkan...coz nak tau perkembangan selanjutnya... sedih betul kisah tu... saya baca mcm nak runtuh dada rasenya..mcm manalah ibu zulaikha kan...harap kite semua dipelihara Allah dr sebrg musibah.. InsyaAllah.. btw my emel add mohaini_munir2@yahoo.com