Friday, October 24, 2008

work and open house

aku dah tuka template untuk blog leesyacreative....ok tak? aku sedang gigih lagi menambah koleksi...koleksi yang akan datang adalah bunga dip dan more corsage....check it out..

i feel lemau lemau jekkk hari ni....this week baru aku terperasan yang aku ada banyak bab lagi untuk di habis kan sebelum semester habis....subjek ppc la...yang lagi dua tu bule je....hari ni hari jumaat, pepagi subuh lagi hujan dah turun..so sejuk je la hari ni....pastu aku ni ada kelas kol 8 pagi....oho...sila teka berapa ramai student aku yang datang???4orang !!!...4 orang sajekk....yang lain tu aku teka sedang enak dibuai mimpi ataupun sama sama lorat nak sambut deepavali......truk kan attitude..aku tensi gile buka je pintu kelas tgk ada 4 ketul ajekk....tah pape

ahad ni aku join akak aku buat open house tapinya buat kat umah mak sajekk....huhu..orang sume kate aku ngelat takmo bagi datang umah baru....bukan...bukan aku takmo buat kat umah aku...tapinya leceh la...umah aku takde perkakas best best nak masak macam kat umah mak...lagi pun senangkan sekali jalan dengan ada bantuan banyak pihak.....kihkih....

tiap tiap tahunpun memang buat open house kat umah mak...dan sume orang akan balik....berkumpul sama sama..masak sama sama....cot cet sama sama.....

nanti aku upload gamba openhouse la yekk...weekend ni cuti sampai isnin...best nye.....

5 comments:

Azma Sulaiman said...

hi jannah,
leh ajar tak cam mana nk save pic..
through the computer..
hurmmm.. mcm u save pics yg u tukar template blog u tu..
appreciate it dear..
TQ

alamaya said...

azma- kat keyboardkan ada print screen..mula mula buka page yang nak save tu..pastu tekan print screen tu..pastu buka la paint ke, photo editor ke, micromedia fireworks ke or photoshop ke...then pilih la blank page klik paste jekk...tadaaa.....dah ada....pastu edit la ikut suka...save...then dah bule post kat blog....senang je....cuba laa

Ms.Lilies said...

salam singgah... :)

afaniL said...

celemek, sudah jadi expert IT. hehe

Azma Sulaiman said...

tq dear!!!