Sunday, October 12, 2008

wallaaaa

pagi pagi tadi dah breakfast ngan kacang phol kat tempat biasa..hee....pastu MIL kate nak datang malam ni tapinya tak jadi pulak sebab orang depan umah aku ni ada buat majlis tahlil merangkum sekali ngan open house.....

sekarang ni kyra ngan ayah dier dua dua tido...aku jap lagi nak vacum bilik ni......pastu aku nak wat bunga bunga annn.....hihihihiii.....

kyra semalam kitaorang g openhouse kat umah officemate aku bukan main suka lagi....siap tu dah berubah karektor tak takut orang.....sape peganga dier oke saje..masa makan pizza semalam pun orang sebelah meja pegang pun dier ok saje..siap bule gelak gelak...pegang pegang orang tu...wah wahhh......sudah berubah nampak....hiiii

open house sana sini...tak jemput aku jekkk...hahahaha....malam hari tu pegi 2 sekali open house...yelah..hari kan tak raya kann..so pegi open house saje laa....next week ada open house lagi...petang ni depan umah aku.....aku ngan sayang plan nak wat open house juga..maybe masa cuti deepavali kut...bule tak.....raya deepavali aku nak wat open house raya puasa...kuikuikui....

aku ngan sayang lately..hahaha...selalu gado pendapat sajekkk....sayang kate dier betul...aku kate aku betul....aku ada opinion..sayang ada opinion...huhuhuhu....sume nak menang ..last last aku bagi kyra menang jekk...buleee????gyaaaahaaa....

selasa ni kena naik kl...bengkel kat utm lagikkk...aiyooo....malas tol laaa.....

No comments: