Friday, October 10, 2008

online sajekkk

do you like buying online?......dulu kan aku takut aje nak beli beli secara online ni. yelahkan takut kalo kene tipu la. then aku mula mula try beli beli online ni through forum wanita melayu. kat situ aku beli perfume dengan kain....huhu...menarik la sebab cam excited dapat parcel tu kan. pastu aku beli botol susu ngan teat from babyloft. pastukan aku ada beli maidmilk untuk tambahkan susu badan aku kat momslittleones. hiii......mak aku paling penin sebab mak mana caya beli beli online ni.
lepas tu kan aku beli breastpump...ni kira benda paling mahal la aku beli through online ni..aku beli spectra 3 ni dekat bbstore. aku terpedaya dengan spectra ni ..hahaha...sebabnya aku baca review kat forum susuibu.. tapi spectra 3 memang best..sangat membantu aku....aku lebih confident la dengan pump ni...masa beli breastpump ni aku berjaya mempengaruhi officemate aku kak wani beli sekali..tapi kak wani beli spectra 2 laa.......pastu apa ehh aku beli lagi.....aku ada beli baju baby gak kat blog mana tah...ada la 2 kali...tapi untukbaju baby aku rasa aku takmo beli online lagi kut sebab saiz baju ni kekadang lain dengan jenama yang lain.....aku ada beli juga barang kat ebay. kat situ aku beli thermabag.... yang paling latest aku beli tudung......tudung dubai depat satu website ni....kat sericahaya...tu tudung yang aku pakai untuk rayatu..best la pakai tudung dubai ni sebabnya senang sangat....

pada aku shopping online ni syok la juga tapinya tak bule tilik tilik aje laa....kalo adik aku memang reject je buy secara online ni...sebabkan pada aku kalo peniaga tu nak maju, nak berjaya dalam perniagaan mesti la dier akan berniaga dengan jujur dan beretika means dia tak la tipu pelanggan kan.....so untuk setakat ini....pembelian yang aku buat memuaskan saja......

so korang? suka tak beli beli online ni.....

tak lama lagi aku nak jadi peniaga online pulak....kuikuikui........insyaAllah....aku akan cuba buka tempahan tak lama lagi.....tunggu la ye......doa doakan laa.....

2 comments:

afaniL said...
This comment has been removed by the author.
Arin said...

arin pon kalau terajin mmg beli online je..kat ebay.. :)