Thursday, September 04, 2008

suka hati

saya sangat la suka sebab telah berjaya menghasilkan bunga stokin potpuri ku yang pertama...hahaha...sila lah komen ye....ok takkk....


8 comments:

fandi said...

heeee. teruskan usaha yang baik. :D

Senotip Synte said...

tahniah tahniah
nanti iwan kawen leh ler tolong buatkan

alamaya said...

fandi - mesti mesti..wajib diteruskan

senotip synte- bule bule....

halen said...

hehehe.. tahniah sbb dah berjaya menghasilkan bunga2 yg menarik. sy pun ada blaja jgk dr vcd yg dibeli tu mmg syok sgt bila dh berjaya buat kan. bunga stokin sy x buat lg br blaja buat rama2 dan bunga dip hehehe. alhamdulillah la x mengecewakan wpun mula2 nk buat tu terkial2 jgk. teruskan usaha anda kay.. =)

Sue said...

cantik kaler biru tu.. kemas je bunganya.. keep it up! buat byk2 leh bukak bisnes pasni

alamaya said...

halen- saya buat bunga dip hari tu tapi cam tak jadi pulak pastu tensi trus simpan buat bunga stokin pulak..dip hari tu buat bawah kipas then bila baca kat forum forum rupanya tak leh buat bawah kipas.....

sue - kemas ke sue??hihi...suka suka...

Mrs. Amie said...

hi,

thanks for droping at my blog...i will say it's nice n kemas!

do visit my wedding gallery too if interested..thanks ya!

m@Ri@ said...

wah..ni rs mcm nak belajar gk ni..sbb da nak kawin..tp sempat ke buat..huhu..