Wednesday, September 17, 2008

cerita lama

tadi aku godek godek balik gambo lama aku dalam laptop ni...huu..aku memang banyak amek gamba. dulu sebelum kawin aku memang gila amek gamba..aku mula gila dengan gamba ni masa baru baru kawan dengan sayang. die kenalkan foopages dengan aku..huhuhu..fotopages aku sekarang ni dah lama gila aku tak update..dah bersarang tebuan agaknya tu...hahahaha...dah setahun lebih kut aku tak update....masa zaman zaman aku baru gile ngan fp tu ramai yang geng...huhu..memansing tangkap gamba syok syok punya pastu edit..hmmm....mencungkil bakat la katerkan....aku edit gamba suka pakai firework..aku benci gile pakai photoshop...sebab tak pandai kut..haha..

hari ni kat opis setelah sekian lama tak mengedit gamba aku pun try la balik edit....layan la yeeee

ros kat depan umah mak..mak aku mmg suke tanam pokok bunga
ni pulak adik aku..hehe..aka besfren aku aka teman bergaduh....hahaha

3 comments:

Azma Sulaiman said...

hi alamaya..
from malacca.. wahhhh i miss so much my malacca... since my grandma passed away on last april.. so nobody at my kg now @ Masjid Tanah..
dh biasa ngan melaka.. thn ni je kurang sket nk merasa raya kt kg..
tq dropping by my blog..
i love ur background!!! so sweet ..
btw, working as secretary.. here it is.. the typing skills :)

Anonymous said...

rajinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa edit gambau.. hikhik

alamaya said...

azma--oo..ada susur galur orang melaka la ekk...hehe

marsha - haha..nipun sajek asah balik bakat terpendam..i kenal u pun through fp la.....dari zaman u bercinta cinta dengan bob..hee...