Sunday, August 24, 2008

dugaan??aku haraplah ni dugaan jeee

hmm..last week on the day my sister convo aku demam and plus my lovely daughter pun demam ngan sakit mata...demam demam tu gak aku g juga convo eda because she is my only sister i had.pasni dah tak de nak attend convo untuk sibling dah...so aku nak juga pegi walaupun sayang kater tak g pun takpe sebab aku ngan baby kan tak sihat.......balik melaka balik g doktor trus dapat mc dua hari...best tu then jumaat pulak aku continue cuti aku sebab mata kyra still tak baik lagi.yelah aku takut nanti berjangkit dengan anak orang lain pulak kat umah bs tu...hari sabtu iaitu semalam aku kene attend kursus kat sri warisan pulak...dan hasilnya pada hari ahad ini bila express susu..susu aku drop giler punya giler punya giler....uwaaaaa....aku nak nangis la niii.....

aku bile demam memang susu akan drop tambah pulak la ni aku period plus pulak aku dah lama tak buat stok sebab kyra are always with me......dan sekarang aku takde stokpun untuk esok....penin la pala...aku pun agak stress skit ni seba umah lom kemas habis.....pastu pastuu.....bencinye.....

no choice la ni...aku nak ajak sayang g farmasi...have to buy motilium.....ohhh please i'm not ready to give my baby formula milk...

No comments: