Saturday, August 30, 2008

contest

baru je lepas summit entry untuk baby johnson contest ------>>> baby of the year 2008..aku summi sampai 3 entry..satu yang in store punya. masa ni kat jusco..aku puas la dok carik kat mana  derang amek gambar untuk contest ni.rupanya kat dalam market je....then lagi dua entry aku online jek sebab aku ingat satu entry nak pos tapikan aku ni tah menda menda dah...asip lupa jeee..dah tu online jela...esok pun tarikh tamat dier...saje je masuk kan kyra..mana tahu kan ada harapan jadi winner..kah kah kah...ala...saje jek cuba nasib...kalo menang saguhati pun ibu yang terlebih suka nanti....

ni pulak tgh plan nak masuk contest kat magazine parenthood pulak...tapi magazine nye aku tertinggal kat opis...hari ni aku santai santai jek kat umah...nak keluar jap lagi kut..malam kang adik ipar nak banje makan..dapat bonus banyak seh dier.....pakcik kayo....

tahun ni sempena raya aku ada bisnes kerepek...huhu...nak jual kat opis tapi malu malu...boleh tak..mengong jek kann...nak bagi sampel pun malu malu sampai merah muka..tah pape...tapi kan sayang kate aku bagus sebab berjaya dengan langkah pertama....sume pun ada langkah pertama kan..aku kan selalu berangan nak business ....so...pelan pelan laa....

No comments: