Monday, April 16, 2007

assalamualaikum...
hari beta bercuti...haha.....sempena melaka bandaraya bersejarah
boleh online sesuka hati...hehehe
bangun dari pagi ni...tak tido tido..hoho...dulu aku tak macam ni pong..kalo cuti confirm bangun kol 10 pagi..pendek kate sampai mak ketuk pintulaaa..
apa aku da buat pagi ni....dah basuh baju (2x), da angkat baju (semalam punya), da sidai baju....
tapi belum lipat baju...huhu (benda paling malas untuk di buat)...
tadi aku da rebus daging...nak masak laa (surirumah sepenuh masa untuk 1 hari)...tapi tetiba mak mentua call ajak makan kat umah...hehehe.....bule ngelat masak....kui kui..teruk nya aku ni ..asip makan kat umah mentua tapi mentua tak penah makan kat umah aku...isy isy....isteri sape la ni...huhu......jawab skit...jawab skitt.....

No comments: