Thursday, March 16, 2006

ujian

cuti sem da nak abis da. kertas ujian pun aku lom abis tanda lagi.fuhhh.....penin baca jawab student. Macam macam. Yang tak penah ajar pun keluar juga...Tadi baca satu jawapan..punya la pecah perut aku ketawa..haii....kadang kadang baca jawapan derang..nak gelak ada, nak marahpun ada....tapi yang penting la...SABAR....emm..Untuk subjek Pengenalan Pengurusan Operasi aku da habis tanda...tinggal subjek Prinsip Pemasaran ni...kali ni ujian aku bagi banyak soalan pulak...student pun ramai...tu yang lambat semacam je tu...nak nak pulak..tengah cuti sem...sakit malas tu datang sokmo..
tak de benda sangat yang jadi dua tiga hari ni...sumenya macam biasa...
mak demam belum baik lagi..da lama da..aku doa cepat mak sembuh...

1 comment:

Ezwan Emary said...

lalala kite student cuti skolah cuti jek...lec mesti tak cuti kan kan?hahahheheh kuang3x