Friday, March 18, 2011

M

9 march lepas adalah hari anni kitaorang yang ke empat....empat tahun sudah.....kitaorang tak cuti pun macam tahun lepas......hehe....so hubby kate meh la makan luar malam....so aku pun okla...dia soh aku pilih tempat sebab yelah aku ni tekak orang mengandung...nak makan tu taknak makan ni.....dalam kepala ingat nak gi kenny rogers sebab aku memang suka ayam kenny rogers tu sekali plak rasa malas nak gie jejauh nak gie dekat ngan rumah je...so yang dekat nak rumah adalah US pizza.....okla tu sup pun sedapppp...





sekali tu...

aku ni gatal mulut tanya kyra.....kyra nak gi pizza ke nak gi M....M tu adalah mcdonald...kyra memang obses dengan simbok M tu....nampak je soh pegi sebab mak ayah dia selalu drive thru...huhu....

kyra leh plak jawab...nak makan M.....aku memula ingat biasa je...memain...sekali dia take serius plak....nak makan M(10x)...aku cakap tak la...kita makan pizza.....boleh plak nangis2 nak makan M......

hubby kate.."sape soh tanya.."

dah tu...ikut jelaa....makanla aku di Mc Donald pada hari anni kitaorang.......tapi puas hati...kyra memang makan sungguh2...hehehe......weekend ni macam nak kena buat aktiviti skit dengan kekanak tu......apa ehh??? straw painting? finger painting? baking? colouring?

tak sure plak...tapi baking tu macam best plak...tak penah buat lagi.........tgkla camne..

No comments: