Sunday, February 27, 2011

Tada.....lunch bag dan sundress!

ok...nila gambar2nya. Lama gile nak tunggu baru dapat update.


nila rupa dress tu. Pakai fabric designer from...alamak..tak ingat plak. Kain beli dah lama lor..Actually ni sundress dan sebab sundree ni seksi kat atas so aku belikan kyra vase putih tu. RM10 je. So leh tak tutup lengan. Boleh tanggal kalau panas kan. Dress ni aku jahit nak pakai masa sepupu hubby kawin nanti kat batu pahat tapi ni pakai untuk testing..huhu...
ni part yang aku suka..yoyo flower aku attach kat bahagian bawah dress. Suka sangatt...haha...
ok..ini pulak lunch bag yang aku jahit. Puas telek2 luncah bang yang SIL bagi. So inilah hasilnya. Sape nak beli? hehe...oo..aku tak jual yang ini sebab ni ada sentimental value...Aku akan jual untuk next punya projek ye...tunggu yee...

ni pandangan dari atas. Kain yang digunakan adalah linen dan cotton. Linen tu from Korea....hehe..beli kat etsyla....dah lama.....pastu untuk patchwork tu pun guna linen.......patchwork simple camtu rajin la aku...kalau cam nak wat selimut ke bagai...alamak...saya tak cukup sabar laaa....

ok..nantikan lebih banyak lunch bag saya lagi ye....lepas ni design lain punya plak......sandwich bag maybe......ok.....byby

saya kene pergi kelas sekarang.......hukhuk

No comments: