Tuesday, January 25, 2011

straw painting with kyra

Memory card kamera buat hal la pulak. Penat2 amek gambar masa kyra buat straw painting tetiba bila nak transfer gambar tu lesap plak. Dah mengong agaknya. Rasanya belum sampaipun dua tahun aku beli tu...cis....so inilah sekeping gambar yang dapat di selamatkan.
Cerita pasal straw painting lak...kyra tak berapa minat la. Dia lagi suka pakai brush. Bila aku soh tiup straw tu dia buat kejap je pastu dah amek brush......huhu....agaknya penat nak tiup. hehe...tapi dia buatlak juga. Bila aku tanya...'best tak kyra?" dia jawab "best ibu." hehe....
Tapinya water colour aku beli tu rasanya pakai dua kali je kut....ke tiga kali je.....sebab kyra banyak la guna colour...huhu...aku tak bagi nanti dia kate "ala, bolehla ibu. Bolehlah" Sian plak...huhu.....
Tapi bestlah. Enjoy. anak suka ibupun suka.....

*ini adalah scheduled posting ok..huhu....

No comments: