Monday, August 23, 2010

skirt raya 1

yeay..dapat akhirnya menayangkan skirt raya kyra. Actually dah jahit dua helai tapi kita tunjuk satu satu ok...ehehe...skirt siap last week lagi tapi ada banyak kisah halangan rintangan nak publishkan tu yang berkepam je......nipun badan still weak tapi gagahkan juga sebab nak puasakan....Doktor cakap dah jangan puasa dulu tapi aku buat degil sebab nanti tak best nak ganti puasa banyak hari....tapi suffer la skit badan......semalam keluar beli barang nak masak pun baru sampai pintu masuk mydin aku aku dah mabuk dah nak pitam....terawang2 je aku carik barang......

ok, meh tunjuk skirt plak........jahit skirt simple dulu, yang lagi satu leceh skit...nanti ehh...ni guna fabric designer la ni..hehe...cantik kan kain dia..cantik sampai sayang nak gunting...ehehehe...tapi aku fail tak ingat siapa designer nye.....hehe



Nak ambil gamba kain cantik bukan senang ye sebab nanti dalam gambar jadi tak cantik....susah payah tol amek gamba......so ni aku rasa yang the best la...dah naik lenguh pengang DSRL tu....gambar pun amek last week lagi....




ok..enjoy......

3 comments:

SyahNur said...

comel.. mmg comel... kalo gune designer fabs mmg buat ape2 pun jadik cantik...

d u r a said...

comelnya skirt ni :)

nadia said...

i love the fabric !! so pretty and such an adorable model too :)