Thursday, August 19, 2010

sick mode

demam sejak hari isnin...demam teruk giler yang dah lama tak kene macam ni. selera makan serius macam orang kene morning sickness. Bau busuk ke bau masak ke bau sabun mandi ke semua rasa nak loya muntah. tu belum lagi makan....apa yang makan semua keluar balik apa yang minum pun semua keluar balik..suhu plak takmo turun2...39-37 manjang...muntah jangan le cerita, sampai sakit perut tahan sakit.......macam morning sickness kan tapi aku tak plak pregnant......
bayang kan kene sakit camne di bulan puasa ni...haru biru tau.
office masuk hari ni dah 3 hari tak naik...kelas semua aku tuang je..huhu...sorry la en dekan, nanti i ganti balik semua kelas2 tu ok.....

hari selasa dengan rabu dapat mc. pastu sebab makin menjadi jadi pulak demamnya, tadi gi lagi klinik.....suhu tinggi gak, aku dah tak larat mintakla injection...peh barula lega skit badan......pastu dapatla lagi dua hari mc.....

ni rasa badan ok la skit......cuma kesan ubatkan aku rasa cam melayang2 je..terawang2.....ikut kata doktor, kalau demam dah baik pastu demam balik, sila la ke hospital buat test darah...takut denggi or h1n1...tolongg...minta la dijauhkan Allah....

ada banyak benda nak update kat sini tak tak dapat sebab sakit..sib baik la weekend lepas sempat jahitkan kyra dua helai skirt raya...baju kurung tak jahit lagi ni.....

0kla, padang notebook lelama pun rasa loya je, berpinar2 mata......tolong doakan saya cepat sembuh ok....

daa......

No comments: