Tuesday, August 03, 2010

lah sana sini

kyra sekarang suka sebut perkataan "LAH" semuanya lah..

  • tepilah
  • sanalah
  • cepatlah
  • janganlah
  • baby lah

lah sana lah sini...hehe...chumel je (haha..edisi puji anak sendiri ok)

pastu baby yang kunun baby ni, hehe sekarang suka sangat merajuk, jebek2 bibir, nangis meraung kalau kene marah, dan semua orang dia kate buat dia...macam ayahnya betulkan baju dia marah pastu ngadu kat aku.."ibu..ayah uwat..". sape je la yang usik ke, marah skit ke, larang skit ke...sume orang uwat dia......ngadu dengan muka sedih gile siap jebik2 lagi....ngada tahap gaban ok.......

malam semalam masa bacakan bedtime story kat dia, bila dah abis dia suruh ulang lagi pastu aku dah ngantuk gile tak le nak baca pun lagi..pastu aku kate ' esok je ekk, eso kita baca lagi' miracle sebab dia angguk dan trus tidur haha..sebab selalunya dia akan merengek2 soh baca lagi sampai dekat sploh kali ok.......sampai kering kering tekak guwe....

oklah..sib baik suka belajar...kalau ada je katalog cosway, dia jela yang sibuk buka, belek macam nak order barang....hehe......

sekarang ni, aku tgh nak survey sahibba for kids...ada satu tu jumpa kat jusco. harga dia mak aii..rm100.....nak beli sahibba rm100 pada aku mahal la kan.......takpela nanti search kat google sajek...beli online..

ok da

No comments: