Tuesday, August 10, 2010

kyra and movie


Jumaat lepas kami(me, hubby and little darling) gi tgk movie, citer Salt. Yang nak tgk citer ni sangat adalah aku sebab aku suka aksi stunt angelina jolie....memang aku suka tgk dia berlakon walaupun macam..ek elehh tipu jee...haha..takpe. yang terlebih lebih tu la yang nak tgk tu...haha...anggap je la Salt dalam citer tu memang terror gile...

boleh ke bawak kyra? haha...aku memula risau gak tu nak bawak anak dara kecik tu. Before this, pernah bawak dia tgk Toy Story 3...tu tak pe citer kekanak. memang dia dok diam je tak bergerak tgk citer tu. Ni nak bawak tgk SALT...haha

so, belasah saja. bawak je la..agak agak nangis ke apa ke balik laa....tak cuba tak tahu ok....

dan, kyra enjoy sangat etgk citer tu...dia tak tido ok.....dia tgk citer tu....tapi mulut dia sangat bising. siap jerit2 kalau ada aksi yang ngeri2 skit tu...pastu perkataan yang asik keluar adalah " atutnya..ibu atutnya...."

aku risau gak orang marah kan...sebab kyra memang bising dengan jeritan kecil bila ada babak2 suspend...hehe....so ni ada skit petua nak bawak anak tgk movie
  • bagi tidur puas2 dulu
  • bagi minum susu siap2 or bawak bekal susu (aku takmo bf dalam panggung..hehe)
  • beli sweet corn ke pop corn ke..yang penting beli makananla..bagi dia enjoy..perut kenyang suka hatikan
  • bagi kata kata mukadimah sebelum nak gi tgk movie macam "kyra, kita nak gi tgk tv besar tau.., kyra jadi good girl ye.." cakap banyak kali ok...hehe
tu yang aku buat laa....tapipun kyra memang suka tgk tv so dia sama layan la.....

pada aku SALT tu ok la...aku suka.......hehe..depends pada orang kut...kalau rasa nak enjoy, nak tgk aksi berani mati tapi tak mati....heheheh..boleh laaa....tapi kalau orang suka detail tak sesuai kut sebab ada benda yang dia tak explain nak kene pk sendiri......


No comments: