Wednesday, August 25, 2010

colouring contest

cerita ni dah lama da..dah basi....tula,kan aku sekarang ni pemalas update blog kan...tapi sebab ni moment yang harusss di ingat so aku buatlah satu entry.

minggu sebelum puasa tu kitaorang pegi planeterium, kat melaka tu. Tempat ni hari -hari aku lalu sebab rumah memang area situ je...tapi baru nila dapat gi. Lagipun ada diskaun sempena setahun planetarium tu...setahun dah weh....

masa gi tu, kat tingkat bawah ada buat pertandingan mewarna untuk kekanak, hehe. Tak tahula bila dia nak announce pemenang bile..hahaha..sebab sume main summit je. PAstu aku saje je suruh kyra masuk....hihi...so masuk la kyra dalam pertandingan mewarna kali pertama.....

kyra warna? memangla sangat tak lawa....hehe tapi ok apa, bagi galakan....ni langkah pertama la....huhu......yang pergi sekali ngan kitaorang kaklong, aish, is dan amir. Yang dok masuk tiga kekanak tu.....hehe

ada gamba kyra je plak....lupa aku nak edit gamba kyra dengan aish tunjuk kan hasil warna derang...hehe..nantila kalau ada masa....




No comments: