Friday, July 09, 2010

bosann

Gila apa aku ni lama tak update blog...haha....serius cakap...akunya MALAS!! baguskan alasan...
alasan lain aku siapkan order bunga...ada dua order bunga yang aku buat...150 doorgift dan 100 bunga pahar...dua dua order adalah bunga dip......so aku ni kalau time order bunga datang....aku pun busy laa.mula la malas nak itu ini......termasuk la update blog...rumah pun mak aii sepah sana sini.....ni sume order dah siap so akupun free la skit...baru ada mood nak update blog..

lagipun aku macam takde idea nak blogkan apa apa....life sume cam biasa je...projek sewing pun terhenti kejap sebab buat bunga.....office pun cam biasa....

pendek kate....no story nothing to blog maaa....hahhaaa

tunggu la aku pk pk apa yang nak di blog kan.......boson gila kan...haha
nanti la malam aku update gamba2 bunga yang aku buat....


No comments: