Thursday, April 01, 2010

saya demam

Dua tiga hari ni tidak membelogkan diri sebabnya tuan blog ni sakit lor....hukhuk...dari ahad dah rasa tak sedap badan berlarutanla sampai hari ni...yeye sampai hari ni....
demam tak la tinggi sangat tapi demam yang sakit sakit badan.........dan juga mungkin terlalu stay up nak menjahit dan buat itu ini...hari selasa walaupun demam gagahkan diri juga gi bengkel kat utm tu. kat sama tak tahan langsung sejuk..sebab badan jadi tak betul da..haha.....so aku dok berkabung dalam surau lepas habis semua slot aku.....selubung dengan telekung ...huhu...kawan aku kata muka aku dah tuka jadi biru.....pehh...dah tu trus telan penadol....
so hari rabu aku EL....EL sebab malas amek mc....malas nak jumpa doktor......
hari ni, dengan lemah longlainya datang gak opis sebabnya ada kelas lima jam......kene gi gak.....
badan still sakit sakit....sakit belikat, sakit tengkuk rasa tegang gitu....en hubby la sian asyik kene jadi tukang urut ajek...hehehe.....
la ni pun baru je makan penadol lagi...selain demam dua tiga hari ni aku kene migrain truk gile......
so hopefully ok la....tak larat dah nak demam.....hukhuk so sega projek sewing atau order terpaksa benhenti seketika temasuk la acara melawat blog2..hehehe....
okla...malam ni nak tido awal esok ada acara penting kat opis nak kene datang awallll pagi gitu....
ok da.....

No comments: